Регламент програм підтримки

  1. Програми підтримки діють для нових та діючих абонентів (користувачів) інтернет-оператора «УТЕЛС» у багатоквартирних будинках та у приватному секторі;
  2. Програмами підтримки не можуть скористатися юридичні особи та фізичні особи – підприємці. Програми підтримки не розповсюджуються на офісні та нежитлові приміщення;
  3. Програми підтримки не сумуються між собою. Одна особа може скористатися лише однією програмою підтримки та лише за одним договором;
  4. Програма підтримки активується лише після виконання відповідних вимог, а саме:
    4.1. «Підтримка учасників бойових дій» - безстрокова знижка -20% від вартості обраного тарифного плану набирає чинності лише після підтвердження статусу учасника бойових дій відповідним документом. Дані посвідчення мають співпадати з даними особи на яку оформлений договір;
    4.2. «Підтримка пенсіонерів» - безстрокова знижка -20% від вартості обраного тарифного плану набирає чинності лише після підтвердження статусу пенсіонера відповідним документом. Дані посвідчення мають співпадати з даними особи на яку оформлений договір;
    4.3. «Підтримка осіб з інвалідністю» - безстрокова знижка -20% від вартості обраного тарифного плану набирає чинності  лише після підтвердження інвалідності І та ІІ групи відповідним документом. Дані посвідчення мають співпадати з даними особи на яку оформлений договір;
    4.4. «Підтримка лікарів» - безстрокова знижка -20% від вартості обраного тарифного плану набирає чинності лише після підтвердження статусу лікаря відповідним документом. Дані посвідчення мають співпадати з даними особи на яку оформлений договір;
    4.5. «Підтримка поліцейських» - безстрокова знижка -20% від вартості обраного тарифного плану набирає чинності лише після підтвердження статусу поліцейського відповідним документом. Дані посвідчення мають співпадати з даними особи на яку оформлений договір;
    4.6. «Підтримка студентів» - безстрокова знижка -20% від вартості обраного тарифного плану набирає чинності лише після підтвердження статусу студента відповідним документом. Дані посвідчення мають співпадати з даними особи на яку оформлений договір.
  5. Щоб скористатись програмою підтримки абонент (користувач) має сповістити про це працівника інтернет-оператора «УТЕЛС», а саме, менеджера/оператора;
  6. Інтернет-оператор «УТЕЛС» залишає за собою право змінювати умови програм підтримки, терміни їх дії, а також зупиняти чи призупиняти програми підтримки;
  7. Активація програми підтримки означає ознайомлення й повну згоду всіх учасників з даними правилами;
  8. Термін дії програм підтримки зазначено на офіційному сайті інтернет - оператора «УТЕЛС».

Нам довіряють:

Мобільне меню